jueves, 8 de octubre de 2015

Exposición alumna fpb2 San Agustin

Versión castellano 
¿Cómo era mi anterior colegio?



Can Bonet fue muy aburrido, pero divertido a la vez.

Pasé muchos años allí, desde parbulario hasta 2º de la ESO que fue donde ya no seguí más.

Cuando era pequeña me lo pasaba muy bien, hacíamos pastelitos, manualidades... me acuerdo de que salíamos a jugar al patio. Nos separaba una verja de los mayores que iban a segundaría y mis amigos y yo siempre creíamos que éramos como ellos, ya que siempre venían a jugar con nosotros.

De primaría me acuerdo de muy pocas cosas, no sé por qué, pero me acuerdo cuando mi profesora Marga me puso un 10 en un examen de castellano y mi madre cuando lo vio no se lo creía, eso fue en 4º.

El último año de primaría, 6º, me divertí mucho, como éramos más mayores, nos llevaban a sitios mejores. Me gustaba cuando nos llevaban a la Iglesia del Castillo de Ibiza y cuando terminaban la misa nos dejaban estas solos por Ibiza, algunas veces nos quedábamos a comer por allí, dependía de los profesores que venían.

Cuando ya entré a la ESO fue todo fatal, las suspendí todas, repetí, mi mejor amigo repitió y se fue, yo seguí y año que repetí las aprobé todas, no me lo podia creer.

El siguiente año pasé a 2º y volví a repetir...
Así que 2º lo dejé después de haber repetido, y vine a San Agustín donde a día de hoy sigo.

Versió català

¿Com va ser el meu anterior colegi?



Can Bonet era molt avorrit, però divertit al mateix temps.


 Vaig passar molts anys allí, des d'infantil fins a 2n que va ser on ja no vaig seguir més.


Quan era petita m'ho passava molt bé, feiem pastissets, manualitats...
Em recordo que sortiem a jugar al pati. Ens separava un reixat dels majors que anaven a sequndària i els meus amics i jo sempre crèiem que èrem com ells, ja que sempre venien a veure'ns i jagaven amb nosaltres.


De primària em recordo de poques coses, no sé per què, però em recordo quan la meua professora Marga em va posar un 10 en un exàmen de castellà i la meva mare quan ho va veura no ho creia, això va ser en 4t.


L'ùltim any de primària, 6e, em vaig divertir molt, com èrem més majors, ens portaven a llocs millors, M'agradava quan ens portaven a l'Església del Castell d'Eivisssa y quan acabaven la missa ens deixaven estar tot sols per Eivissa, algunes vegades ens quedàven a menjar per allí, depenia dels professors que venien.


Quan ja vaig entrar a l'ESO va anar tot fatal, les vaig suspendre totes, vaig 
repetir, el meu millor amic va repetir i es va anar, jo vaig seguir a l'any que vaig repetir les vaig aprovar totes, no m'ho podia creure.


El següent any vaig passar a 2n i vaig a tornar a repetir...
Així que 2n ho vaig deixar i després d'haver repetit, vaig venir a Sant Agustí, on a dia d'avui segueix. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario